torsdag 11. februar 2016

Tur til Trondheim, februar 2016, del 3

Etter en god middag var over ville dåpsbarnet også ha mat, og Andreas trådte til og gav dåpsbarnet en flaske med melk. Nå hadde Olivia fått på den nye kjolen og diademet med blomster.

Olivia får mat

Så startet en fotoseanse, og masse bilder ble tatt. Jeg har valgt ut noen av dem, og starter først med foreldrene og dåpsbarnet.

Foreldrene med Olivia

Foreldre og faddere

Foreldre og besteforeldre


Den eldre garde med dåpsbarnet


Så ble det kaffe med mange gode kaker. Kaken med bildet av dåpsbarnet måtte foreviges, samt en kake til der temaet var Olivia. Noen lekre små muffins forsvant ganske fort, og gode var de. Kun for å nevne noen av alle de gode kakene.

Kaken til dåpsbarnet

En dåpskake til

Lekre muffins

Det ble en stilig dåp, det var en opplevelse å få bli med i den gamle Klæbu kirke. Og selskapet etterpå var hyggelig med mye god mat, og prat rundt festbordet. Da alt var over ble jeg kjørt til hotellet.

Olivia er døpt

Neste morgen ble det igjen en god frokost på Scandic Nidelven. Jeg satt ved et bord med utsikt til Nidelven.

Frokost

Etter frokost tok jeg bilde fra resepsjonen, og av utsikten fra en gang i fjerde etasje. Jeg var fornøyd med oppholdet på hotellet.

Fra resepsjonen

Utsikt fra en gang

Da tiden var inne, sjekket jeg ut av hotellet og spaserte til togstasjonen. Utenfor hotellet måtte jeg bare ta bildet av reklamen som forteller om at de ti år på rad er kåret til hotellet med Norges beste frokost.

Reklamen
 
Presis etter oppsatt plan klokken 13.28 startet toget på turen til Oslo. Jeg satt i samme komfortvogn som da jeg kom, jeg hadde til og med samme plass ved vinduet. Jeg tar med to bilder fra turen, ett i nærheten av Oppdal, og ett fra da vi nærmet oss Dombås.

I nærheten av Oppdal
  
Vi nærmer oss Dombås

Presis på slaget 20.04 kjørte toget inn på Oslo S. Det ble igjen en fin tur. Jeg var svært fornøyd med turen til Trondheim. Jeg fikk sett huset til Andreas og Karine, oppleve barnedåpen i den historiske Klæbu kirke, og fikk se hvor flinke Isabell og Philip var da de tok del i seremonien i kirken. Og fikk være med i det hyggelige dåpsselskapet i Trondheim. Takk til alle som var med på å arrangere festen ved Olivias dåp.

Takk til arrangørene

Presis på Oslo S mandag kl. 20. 04



  


 
 

 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar