fredag 2. januar 2015

2015 har startet

Nyttårsaften kom julebrevet jeg hadde ventet på. Der fikk jeg høre hva de forskjellige i den familien har drevet med i året som gikk. Det synes jeg er svært interessant å høre om, samt bildene viser at nå er også den yngste i familien voksen.

En fin bukett

Nyttårsaften var jeg som fortalt inne i Oslo på en koselig nyttårsfeiring, og overvar fyrverkeriet som fortalte at et nytt år kom på plass. 

Fyrverkeri

2015 startet jeg som vanlig med å se nyttårskonserten fra Wien. Den Gylne Sal var flott pyntet med blomster. Det er en svært fin sal, til og med taket er flott.

Flotte blomster

Fint tak

Jeg overvar en konsert i Den Gylne sal da jeg var i Wien, og salen er fantastisk fin. Vi satt oppe på høgre balkong som vi ser på bilde av salen under. Nyttårskonserten hadde også innslag av ballett, ikke fra et slott, men fra et universitet. Masse elegante saler i Wien.

Strålende sal

 Også ballett

Neste blogg jeg skal skrive vil handle om året som har gått. Den bestemmelsen ble tatt alt i november. bakgrunnen er at da jeg som før fortalt feiret bursdagen min i november i Miami, startet vi feiringen et sted vi hadde utsikt til solnedgangen over Miami. Der fikk jeg overrakt gave, samt en oversikt over særlig reiselivet mitt i 2014.

Solnedgangen vi overvar i Miami


 Heftet jeg fikk var fra hver måned med bilder fra turer og andre ting fram til november, resten av året har jeg føyet til. Jeg har vært med på mye, så tilbakeblikket blir iallfall på fire deler, første del kommer i morgen.

Oversikten jeg fikk

Da er vi i gang med 2015, og været ser fint ut, i alle fall i dag, for nabolaget ligger badet i sol og det er 3 pluss, men klok av skade skal en ikke ta noe for gitt. Vi får håpe at 2015 blir et godt år for oss alle.
 
Været starter bra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar